عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 2 آبان 1391
بازدید : 1071
نویسنده : amir hosin

بازی معمایی اثبات بی گناهی - The Cross Formula 1.0.1.0 PC Game

بازی معمایی اثبات بی گناهی - The Cross Formula 1.0.1.0 PC Game


تاریخ : سه شنبه 2 آبان 1391
بازدید : 997
نویسنده : amir hosin

دانلود بازی The Testament of Sherlock Holmes نسخه SKiDROW

بازدید ها : 13,240 بازدید

 

SherlockHolmes دانلود بازی The Testament of Sherlock Holmes نسخه SKiDROW

لینک خرید نسخه SKiDROW بدون نیاز به کرک و مشکل آنتی ویروس

اگر علاقه مند به داستان های کارآگاهی و معمایی پلیسی باشید حتما شخصیت Sherlock Holmes را میشناسید. شخصیتی بسیار مرموز که با همکار خود دکتر واتسون سخت ترین معماها را حل میکنند. اوج پتگی این شخصیت در فیلم شرلوک هلمز: بازی سایه ها مشهود بود. مهمه ترین ویژگی شخصیت شرلوک هلمز بررسی محیط و استفاده از حس ششم و مرتبط کردن سرنخ ها با هم میباشد که منجر به حل معما میشود. در ابتدای بازی چند بچه داستان شرلوک هلمز را از روی کتاب میخوانند که نقش راوی را دارند و شما میبایست خود را جای شخصیت بازی زده و  بازی کنید. داستان بازی از یک خانه شروع میشود که مورد سرقت قرار گرفته است. بررسی دقیق محیط و درک دیالوگ های رد و بدل شده بین هلمز و واتسونن و دیگر شخصیت های موجود در بازی راز موفقیت در حل معماها میشود. گرافیک بازی نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد. این نسخه از بازی توسط گروه موفق SKiDROW کرک شده است که از سایت سیب دانلود در اختیار شما قرار میگیرد.

سیستم موردنیاز

OS: WINDOWS XP/VISTA/7
Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 2 GHZ
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: 256 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS 3.0 COMPATIBLE
Hard Drive: 14 GB HD space


تاریخ : دو شنبه 1 آبان 1391
بازدید : 1006
نویسنده : amir hosin

بازی جذاب هشدار برای کبرا ۱۱ – Crash Time III

این بازی از روی سریال تلویزیونی هشدار برای کبرا ۱۱ ساخته شده است و شما در نقش سمیر که راننده ماشین پلیس است می‌باشید. شما بر اساس دستوراتی که فرمانده‌تان می‌دهد و اتفاقاتی که رخ می‌دهد به ماموریت می‌روید و مانع حرکت خودرو‌های قانون‌شکن در سطح شهر می‌شوید.
خودروی شما با برخورد با موانع آسیب می‌بیند و بازی بسیار طبیعی طراحی شده است که همین موضوع باعث جذابیت بیشتر بازی خواهد شد.دانلودها امیدوار است از انجام این بازی لذت ببرید.

 

crash3 بازی جذاب هشدار برای کبرا 11   Crash Time III

 

 

دانلود + ادامه مطلب

تاریخ : دو شنبه 1 آبان 1391
بازدید : 1054
نویسنده : amir hosin
بازديد : 39,941
دانلود Entwined Strings of Deception - مدلی جدید از بازی های اشیاء مخفی

Entwined Strings of Deception یک بازی سرگرم کننده و جذاب است که بازهم در ژانر Hidden Object می باشد ؛ ژانری که مدت طولانی نیست که اولین سری از این بازی ها منتشر شده اما توانسته در همین مدت کوتاه هم توانسته هواداران بسیاری را به سمت خود جذب کند و البته تعداد بازی های تولیدی در این ژانرهم از هزاران بازی گذشته است. بازی جذابی هم که برای این مطلب در نظر گرفته ایم دقیقا خصوصیات مدل های قبلی را دارد با این تفاوت که داستانی جذاب و هیجان انگیز داشته و طراحی و گرافیکی نو را در خود می بیند که باعث سرگرمی کاربر در محدوده های سنی مختلف خواهد شد.


ادامه مطلب/دانلود

تاریخ : دو شنبه 1 آبان 1391
بازدید : 1042
نویسنده : amir hosin
دانلود Counter-Strike Source Update 2012 - بازی گروه ضد شورش

بازي جذاب Counter-Strike Source Update 2012 يکي از بهترين و جديدترين بازيهاي شبکه هست که نيازي به توضيح ندارد! آخرین نسخه و ویرایش ارائه شده از بازی اکشن تروریستی بسیار محبوب Counter Strike که زیبایی آن در محیط شبکه و بازی به صورت انلاین و گروهی چندین برابر می شود. این نسخه از بازی در سال 2011 عرضه شده و هم اکنون نیز بعد از سالها مورد استفاده بسیاری از گیم نت ها و گروههای بازی در سرتاسر دنیا به دلیل گرافیک خوب، سرعت مناسب بازی و ویژگی های منحصر به فرد دیگر است این بازی بیش از 1.5 میلیون فروش در سرتاسر دنیا داشته که رقمی چشمگیر است و توانست رتبه برترین و پرفروش ترین بازی اکشن آنلاین را از آن خود کند. این بازی زیبا بر پایه هسته بازی مطرح Half-Life ساخته و پردازش شده است.


ادامه مطلب/دانلود

تاریخ : دو شنبه 1 آبان 1391
بازدید : 1122
نویسنده : amir hosin
بازديد : 61,005
دانلود The Scruffs: Return of the Duke - بازی سبک و سرگرم کننده

پس از مدت نسبتا طولانی این بار هم قصد معرفی بازی جذابی به نام The Scruffs: Return of the Duke را داریم که با گرافیک بسیار مناسبش قدم به سیستم رایانه ای کاربران می گذارد تا کاربران در یک محیط راز آلود و در ژانر Hidden Object به دنبال اشیا گمشده ای باشند که به صورت کاملا زیرکانه در مراحل مختلف و در محل هایی که تعبیه شده اند مخفی شده اند. موضوع جالب و طراحی متفاوت بازی نسبت به نسخه های مشابه از جمله خصوصیاتی هستند که در همان لحظات اول انجام بازی کاربر به آن ها پی خواهد برد. در طول انجام مراحل خود بازی به صورت هوشمند کمک هایی را هم خواهد کرد تا کاربر ساده تر بتواند مراحل مختلف بازی را طی کند.


ادامه مطلب/دانلود
تاریخ : دو شنبه 1 آبان 1391
بازدید : 986
نویسنده : amir hosin
دانلود Special Enquiry Detail 2 - کمک به کارآگاهان در کشف راز قتل

در بازی Special Enquiry Detail 2: Engaged to Kill v1.0.395 این بار در نقش کارآگاهی مجرب و حرفه ای در یک بازی پرتنش و مرموز ظاهر شوید و با استفاده از مهارت های خود مثل توانایی مخفی کردن اشیا و... راز قتل عروس جوان را بیابید. شما باید در 6 مرحله جذاب و هیجان انگیز از 49 صحنه جرم بازدید کنید و از طریق مصاحبه با متهمان به سر نخ هایی در مورد قاتل دست یابید. بازیکنان باید با جمع آوری شواهد و مدارک این قاتل زنجیره ای را قبل از اینکه قتل دیگری مرتکب شود دستگیر کنند و برای محاکمه به مراجع قضایی تحویل دهند.


ادامه مطلب/دانلود

تاریخ : دو شنبه 1 آبان 1391
بازدید : 1036
نویسنده : amir hosin
دانلود Planet Horse - بازی مسابقات  اسب سورای

آیا تا به حال به پشت یک اسب سوار شده اید و در جنگل ها و مراتع به تاخت و تاز پرداخته اید؟ این بار به همراه ما به مسابقات اسب سواری بیایید و لذت پیروزی را احساس کنید. شاید نشستن بر روی زین اسب و شرکت در مسابقات برای شما یک رویا باشد، ولی این رویاها در بازی پر هیجان و ورزشی Planet Horse به حقیقت می پیوندد تا شما را خوشحال و راضی نگه دارد. در بازی Planet Horse این امکان را خواهید داشت که بنا بر سلیقه خود اسب و وسوار کارتان را انتخاب کنید تا با آموزش و مراقبت از اسب یک تیم بی نظیر را تشکیل دهید و در مسابقات شرکت نمایید.


ادامه مطلب/دانلود

تاریخ : دو شنبه 1 آبان 1391
بازدید : 999
نویسنده : amir hosin
دانلود Wanted Guns - بازی در جستجو اسلحه گمشده

Wanted Guns یک بازی اکشن با گیم پلی سوم شخص است که برای کامپیوتر های پی سی طراحی شده و جنگ های داخلی آمریکا را به تصویر می کشد. با ما به مکزیک و غرب وحشی جهان سفر کنید و در شخصیت یک کشیش یک چشم که در گذشته رهبر یک گروه مکزیکی غارتگر طلا بوده است و از تمامی فنون و مهارت های تیراندازی و سوار کاری اگاه است ظاهر شوید.


ادامه مطلب/دانلود

تاریخ : یک شنبه 30 مهر 1391
بازدید : 1237
نویسنده : amir hosin
تاريخ : چهارشنبه بیست و ششم مهر 1391 | 16:40 | نویسنده : امین صمدی

دانلود بازی کانتر استریک Counter-Strike Source Full + Auto updater v1.0.0.74 2012 برای PC

 

Counter-Strike Source Full + Autoupdater v1.0.0.74 - October 2012

برای اولین بار در سایت های ایرانی

مطمئناً با سری بازی های Counter Strike آشنا هستید . Counter Strike Source Full نسخه ی ۲۰۱۲ و ویرایش شده بازی معروف CounterStrike Source هستش که این امکان رو به شما میده تا هر وقت آپدیتی برای بازی عرضه شد،شما به راحتی و کرک شده آن را دریافت کنید.

در نسخه جدید بازی Counter Strike Source، که ورژن آن  ۱.۰.۰.۷۴ می باشد گرافیک بازی بسیار بهبود پیدا کرده و تعداد بسیاری نقشه بازی به آن افزوده شده است. با آخرین دستاوردها و تفکرات حرفه ای در گرافیک بازی ، و همچنین آپدیت شدن صداها و حرکات طبیعی بازیکنان ، بازی شکلی تازه به خود گرفته است.

از ویژگی هایی دیگر این نسخه می توان به مواردی اشاره کرد همچون: افزودن امکاناتی به برخی از تفنگ ها که در یک لحظه به شلیک ۲ گلوله بپردازد ، برطرف کردنی باگ که تفنگ مقداری آهسته می شود ، برطرف کردن مشکل بمب C4 که قبل از منفجر شدن به شما پول می داد ، اضافه کردن صداهای ترکیب شده در منوی کاربری و … شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه بازی کانتر استریک سورس را از سایت   gladboy2012 دریافت نمایید.

ادامه مطلب

                                                                                                         

 


به وبلاگ من خوش آمدید

چگونه بازی هایی دوست دارید که در این وبلاگ بروز شود ؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی کده و آدرس game-net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 234
بازدید ماه : 224
بازدید کل : 137482
تعداد مطالب : 198
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com