عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 28 آبان 1391
بازدید : 2746
نویسنده : amir hosin

دانلود بازی کامپیوتری شبیه ساز پرواز هواپيما Wilco AirBus A380 v2 PC Game

نوشته شده توسط در تاریخ شنبه، 8 اسفند ماه 1388
 
Airbusg.jpg

همواره یکی از علاقه مندی ها و یکی از آرزو های هر فرد هدایت هواپیما یا خلبانی هواپیما می باشد ، اما شاید هیچگاه به این هدف خود دست نیافته باشند ، امروزه با پیشرفتی که در زمینه علم مجازی به کار رفته ، افراد می توانند آرزوهای خود را در دنیای مجازی کامپیوتری تجربه کنند. اما برای خلبانی در دنیای مجازی نیز بازی شبیه سازی ساخته شده که شما در این بازی می توانید در دنیای مجازی بازی های رایانه ای هدایت هواپیمایی را در دست بگیرید و خلبانی کنید.


در این بازی سعی شده آنچه در یک هواپیمای واقعی وجود دارد ، به صورت مجازی در این بازی نیز وجود داشته باشد تا هرچه بیشتر بازی شباهت به دنیای واقعی داشته باشد.


تاریخ : یک شنبه 28 آبان 1391
بازدید : 476
نویسنده : amir hosin

دانلود بازی زیبای Wanted Guns

بازی Wanted Guns شما را در نقش یک تیرانداز تحت تعقیب قرار می دهد که از میان کوه و جنگل کنار دریاچه Colorado و یا بیابانهای خشک و سوزان و شهرهای متروکه مکزیکوسیتی مانند El Cuervo Perdido و معادن رها شده برادران McCrary درغرب وحشی می گذرد و در این حین با افراد زیادی مبارزه می کند. این بازی تلفیقی از گیم پلی سوم شخص و اول شخص می باشد و در حین انجام آن شما به تیراندازی، سوارکاری و … می پردازید و با سلاحهای گرم و سردی که در اختیار دارد مانند رولور، وینچستر، دینامیت و … به مبارزه با دشمنانتان می روید و یا در تاریکی شب به مقر دشمنانش شبیخون می زنید و آنها را بی سر و صدا از سر راه بر می دارید و …
این بازی جهت نصب نسخه های ویندوز ۹۸/۲۰۰۰/ME/XP را پشتیبانی می کند.

 

wantedguns دانلود بازی زیبای Wanted Guns

 

 

دانلود + ادامه مطلب

تاریخ : یک شنبه 28 آبان 1391
بازدید : 748
نویسنده : amir hosin

بازی ماجرایی Lara Gates: The Lost Talisman برای PC

Lara Gates: The Lost Talisman یک بازی داستانی بسیار زیبا و دیدنی می باشد که شما باید اشیا گمشده در بازی را پیدا کرده و به روند پیشرفت بازی کمک نمایید. قطعه ای از طلسم باستانی گم شده است که Lara Gates شخصیت این بازی قبل از این که دیر شود باید این قطعه را پیدا کند… بازی دارای داستان و گرافیک بسیار جالبی می باشد. امیدواریم بازی بسیار زیبای Lara Gates: The Lost Talisman مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود. 

 

Lara Gates The Lost Talisman بازی ماجرایی Lara Gates: The Lost Talisman برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

تاریخ : یک شنبه 28 آبان 1391
بازدید : 470
نویسنده : amir hosin

بازی سرگرم کننده و زیبای Portable Battle Tanks II

Battle Tanks از بازیهای زیبایی میباشد که میتواند برای ساعتها کاربرانش را سرگرم نماید در این بازی شما راننده و توپچی تانکی در یک نبرد صحرایی میباشید که مملو از قوای زرهی دشمنی است که درصدد نابودی شما هستند . هدایت کننده تانک در این نبرد باید بتواند قبل حمله دشمن به وی در موضع برتر قرار گیرد و با دقت در نشانه گیری و مصرف مهمات دشمانش را قبل هر گونه اقدامی از جانب آنها ، نابود نماید .
گرچه گرافیک بازی در سطح بازی های جدید ویدئویی نمیباشد ولی با توجه به حجم نرم افزار و سیستم مورد نیاز برای اجرای آن ، بسیار عالی طراحی گردیده شده است همچنین موزیک شروع و خاتمه نرم افزار وصداهای مربوط به حرکت تانک و شلیک گلوله ها با توجه به موارد گفته شده بسیار عالی و طبیعی میباشند.

 

battle بازی سرگرم کننده و زیبای Portable Battle Tanks II

 

 

دانلود + ادامه مطلب

تاریخ : جمعه 26 آبان 1391
بازدید : 453
نویسنده : amir hosin

بازی فوق العاده محبوب گربه سخنگو Talking Tom Cat 2 برای کامپیوتر



بدون شک بسیاری از افرادی که با گوشی ها و تبلت هایی از جمله آندرویدی و i-OS سر و کار دارند با بازی بسیار سرگرم کننده گربه سخنگو یا Talking Tom Cat آشنایی دارند. پس از ساخت اولین نسخه از این بازی , با استقبال باور نکردنی از سمت کاربران روبرو شد که همین امر موجب ساخت زودرس نسخه دوم از بازی Talking Tom Cat شد. در این بازی میتوانید با استفاده از امکاناتی که در اختیارتان قرار میگیرد با گربه ای بامزه خود را سرگرم کنید. از جمله این امکانات می توان به ضربه زدن , نوازش و ترساندن او اشاره کرد. امید است با دریافت این نسخه از بازی که مخصوص کامپیوتر است , نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 نویسنده :   موضوع : آرشیو بازی کامپیوتر, بازی فلش, بازی متفرقه, بازی کودکانه
 ۲۰ نظر  - پنجشنبه ,۲۵ آبان , ۱۳۹۱
 
 

تاریخ : چهار شنبه 24 آبان 1391
بازدید : 517
نویسنده : amir hosin

 

دانلود Time Relics Gears of Light v1.0 بازی فکری و سرگرم کننده
Time Relics Gears of Light یک بازی بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز در سبک بازی های Hidden Object می باشد که سایت میهن دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده است. داستان این بازی مربوط به یک برج ساعت می باشد که بیش از صد سال است جز جاذبه های تاریخی و توریستی یکی از شهرهای بسیار زیبا است و مردم در این شهر با خوشنودی زندگی می کنند و خوشحال هستند که این برج جز آثار باستانی شهرشان است. اما روزی بر حسب اتفاق عده ای تصمیم می گیرند که این برج ساعت را دستکاری کرده و قطعات آن را از بین ببرند. حال شما تصمیم دارید بدنبال تمامی چرخ دنده هایی بگردید که از بین رفته و گم شده است. در این مسیر شما با موانع زیادی روبرو خواهید شد و باید به مکاتن های مختلف سر بزنید. در بعضی از مکان ها شما باید فقط اشیایی را که بصورت نوشتاری هستند بیابید و در مراحلی دیگر بر اساس شکل آنها , آنها را بیابید و پازل های پیش رو را نیز حل کنید. این بازی از گرافیک مناسبی برخوردار است و می تواند ساعت ها ذهن شما را به چالش بکشد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
ادامه مطلب+Download

تاریخ : چهار شنبه 24 آبان 1391
بازدید : 498
نویسنده : amir hosin

دانلود رایگان بازی Robin Hood's Full ISO

نوشته شده توسط در تاریخ پنجشنبه، 20 آبان ماه 1389
th668752.png
نام بازی:Robin Hood
ناشر:Oxygen Interactive Software Ltd
سبک:اکشن ماجراجویی
سال ساخت:2007
حجم:250 MB
همه ما رابین هود را می شناسیم و از فداکاری ها و جان فشانی های آن خبر داریم .فیلم ها و بازی های متعددی از این داستان و از این شخصیت محبوب ساخته شده که همه جز محبوب ترین محصولات محسوب میشوند.امروز یک بازی کم حجم و جالب را برای شما عزیزان انتخاب مرده ایم که هم از حجم کمی برخوردار باشد هم شخصیتی باشد که همه با آن آشنا بوده و بخواهند که باز هم خود را جای رابین هود بگذارند و از آن لذت ببرند.امیدواریم از این بازی زیبا و دوست داشتنی لذت لذت ببرید .
دانلود،مشاهده عکس های بازی در ادامه مطلب...
 
.
ادامه مطلب+Downloa
تاریخ : چهار شنبه 24 آبان 1391
بازدید : 3185
نویسنده : amir hosin

دانلود رایگان بازی کامپیوتر اکشن نیروی ضد شورش 4 Swat 4 Full PC Game

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه، 26 اسفند ماه 1388
 
Swat4.jpg
این بار در میهن دانلود بازی زیبایی که با سبک پر هیجان و پرطرفدار اکشن و جنگی ساخته شده است قرار می دهیم که این بازی چهارمین نسخه از سری بازی های اکشن تروریسیتی و پرطرفدار نیروی ضربت SWAT که علاقمندان بازی  های رایانه ای به خوبی با این بازی و قابلیت های برتر و زیبایی های آن آشنا هستند.
گروه های ضد شورش SWAT در سال میلادی 1967 با کاملترین و مجهز ترین لوازم ، تجهیزات و پیشرفته ترین و با بالاترین تکنولوژی های جنگی مجهز شدند که سری بازی های Swat نیز بر پایه همین گروه نیرو های ضد شورش ساخته شدند.
در این بازی از هوش مصنوعی  بالایی استفاده شده ، که در این بازی شما باید بسته به شرایط حاکم بر بازی استراتژی خاصی را در پیشبرد بازی اتخاذ کنید. کاراکترها و اسلحه ها بسیار عالی طراحی شده اند و دموها بسیار طبیعی و بی نقص هستند. جزییات ریز بسیاری در بازی به چشم می خورند که می توان به پخش شدن تکه های چوب در محیط پس از منفجر شدن درها و یا دود حاصل از انفجار اشاره کرد.
در آغاز بازی هنگامی که تیم شما مسلح شد ٬ ماموريت آغاز مي شود. اولين ماموريت در يك رستوران چيني اتفاق مي افتد. شما بايد در يك عمليات خطرناك به جستجوي منطقه پرداخته و مانع خريد و فروش اسلحه بشويد.
این بازی یکی از محصولات محبوب كمپاني Irrational Games می باشد که توسط كمپاني VU Games منتشر و در عرصه بازی های رایانه ای با سبک اکشن ، معرفی شد و جایگاه خاصی در میان اینگونه بازی ها به خود اختصاص داد.
این بازی قابلیت اجرا به صورت شبکه با تعداد نفرات حداقل یک نفر و حداکثر شانزده نفر را دارا می باشد.
عکس هایی از محیط این بازی زیبا و همچنین اطلاعات جامع تر را در ادامه مطلب ببینی
 
د.
ادامه مطلب+Download

تاریخ : چهار شنبه 24 آبان 1391
بازدید : 2095
نویسنده : amir hosin

دانلود بازی ماهیگیری Rapala Pro Fishing

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه، 1 بهمن ماه 1389
 
1rapala-pro-fishing-engpc.jpg
نام بازی: Rapala Pro Fishing

پلتفورم : pc
ژانر:ماهیگیری / Fishing
سال انتشار: نامشخص
نوع  فایل : سی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: نامشخص
توسعه یافته : نامشخص
درجه بندی سنی : E
قابل نصب بر روی: Windows XP / Vista / Seven

بازی های فانتزی از جمله بازی هایی هستند که همیشه بر خلاف اسمشان طرفداران زیادی در سرتاسر جهان داشته اند.قصد معرفی و ارئه بازی ماهیگیری Rapala Pro Fishing را داریم.این بازی از آن جهت بین تعداد زیادی بازی اهمیت زیادی پیدا کرده است که سبک یا همان زانر آن متفاوت از بقیه میباشد.این بازی توسط سازنده این گونه معرفی شده است: با شتاب جعبع ماهیگیری خود را بردارید...قایق باس خود را روشن کرده و اماده ماهیگیری شوید... !!!این مجموعه حقیقتا زیبا شبیه سازی شده است و طبق گفته ناشر قبل از آن به هیچ عنوان هم سبک آن را ندیده اید و از بازی کردن آن هیچ وقت ابراز پشیمانی نمیکنید... .!!! دقت کنید این بازی به شدت بر روی هوش مصنوعی ماهی ها مانور داده است پس باید عرض کنم که ماهی گیری در این بازی بیش از حد به واقعیت شبیه میباشد و به راحتی نمیتوانید ماهی صید نمایید.!!! این بازی در تمام جزئیات تمام جوانب را رعایت کرده است و شما به سختی میتوانید بگویید فلان حرکت  غیر واقعی است و به سرزنش سازندگان بپردازید!!! گرافیک بازی نسبتا مطلوب میباشد هر چند که با توجه به حجم کم بازی انتظاری بیشتر از این نمیرود... .این بازی دارای موسیقی متن و صدا گذاری فوق العاده ای هست..تعدد مراحل در این بازی به شدت زیاد میباشد ...شاید باور این جمله که دراین بازی بیش از 500 هزار هکتار مخصوص ماهیگیری وجود دادر اندکی مشکل باشد...ویژگی های بازی:

1-    ماهی های واقهی با هوش مصنوعی باور نکردنی
2-21 مسابقه مجزا
3-بیش از 500 هزار هکتار از برگزیده ترین و معروفترین آی های جهان مخصوص ماهیگیری
4-رودخانه آمازون و دلتای دانوب

دانلود این بازی به همراه تعدای عکس از محیط بازیدر ادامه مطلب...
 
.
ادامه مطلب+Download

تاریخ : چهار شنبه 24 آبان 1391
بازدید : 482
نویسنده : amir hosin

دانلود رایگان بازی Wheels of Steel Extreme Trucker 2

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه، 8 اسفند ماه 1389

wheels of steel extreme trucker 2 (1).jpgنام بازی: 18 Wheels of Steel Extreme Trucker 2 - SKIDROW [BIN-CUE/Simulation/2011]
پلتفورم : pc
ژانر:مسابقه ای
سال انتشار: 14-01-2011
نوع  فایل : نامشخص
زبان: Eng
ناشر: ValuSoft
توسعه یافته : ValuSoft
درجه بندی سنی : E

قطعا با دیدن عنوان این مطلب  یاد بازی زیبای سلطان جاده ها می افتید.سلطان جاده ها یک بازی  با سبک و سیاق مسابقه ای و کاملا متفاوت از دیگر بازی های ماشین سواری ...!!! بعد از مدت ها و در تاریخ 11 ژوئن سال 2011 نسخه دوم بازی کامیون سواری 18 Wheels of Steel Extreme Trucker 2 منتشر شد و همه طرفداران سلطان جاده ها را مشعوف و شادمان کرد.در این بازی شما در نقش یک راننده کامیون هستید و باید مراحل بازی را با هوشیاری و البته اندکی زیرکی به پایان برسانید.از این جهت میگوییم زیرکانه به این علت که در این نسخه بر خلاف نسخه قبلی و بر اساس تقلیدی از سلطان جاده ها در صورت تخلف پلیس ها به دنبال شما می افتند...این بازی گرافیک مطلوبی دارد و در طراحی تک تک اجزا بازی دقت زیادی شده است.همانند سطلطان جاده ها شما در این بازی وظیف بردن کالایی را از جایی به جای دیگر را دارید که در این مسیر و بازه برای شما اتفاقاتی رخ میدهد...!!! این بازی شدیدا به واقعیت میل میکند.اگر چه بسیاری از قسمت های بازی از سلطان جاده ها تقلید شده است.در این بازی شما باید سوخت خود را کنترل کنید و قبل از اتمام آن باید به فکر سوخت گیری باشید که البته برای سوخت گیری به پول هم احتیاج داربد که این پول از بار های که جابه جا میکنید بدست می آید.در مواقعی که جاده به خاطر برف و باران لغزنده میباشد طبیعتا رانندگی سخت تر و مشکل تر میباشد.در حین رانندگی به علایم راهنمایی و رانندگی توجه لازم را داشته باشید تا توسط پلیس جریمه نشوید.البته شخصا معتقدم که ژانر این بازی بیشتر به  شبیه سازی نزدیک میباشد تا مسابقه ای... .!!! حقیقتا که در این بازی تمام موارد به درستی شبیه سازی شده است.تغییر آب و هوای محیطی بازی - تغیر و تنوع باز ها در این بازی به وفور دیده میشود.

دانلود این بازی به همراه تعدادی عکس از محیط بازی در ادامه مطلب...
 
.
ادامه مطلب+Download

به وبلاگ من خوش آمدید

چگونه بازی هایی دوست دارید که در این وبلاگ بروز شود ؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی کده و آدرس game-net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 571
بازدید ماه : 917
بازدید کل : 137210
تعداد مطالب : 198
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com