دانلود رایگان بازی اکشن FarCry 2

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

انواع بازی های روز دنیا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
amir hosin
21:27
شنبه 13 آبان 1391

دانلود رایگان بازی اکشن FarCry 2

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه، 25 تیر ماه 1389
boxshot_uk_large_resize.jpg

بازی:Fracry 2
سازنده: Ubisoft Montreal
ناشر: Ubisoft
سبک: اکشن اول شخص
سال عرضه:2008
بازی مشابه:Farcry 1
امتیاز از سایت های معتبر:8.5/10
Far Cry 2 نسخه ی بعدی سری بازی فارکرای میباشد و در ژانر شوتر اکشن اول شخص شناخته میشود . این بازی را Ubisoft پشتیبانی و طراحی میکند در حالی که نسخه ی اصلی و اول را Crytek ساخته بود . انتظارات از این بازی خیلی بالابود و پیش بینی می شد رقیب جدی ای برای Crysis  باشد ٬ این نکته وقتی پررنگ تر میشود که میدانیم نسخه ی جدید هر دو بازی تقریبا در تاریخ نزدیکی از هم به بازار خواهند آمد .
بازی کاملا بی انتها و آزادانه است و هیچگونه داستان و گیم پلی خطی در آن دیده نمیشود ٬ محیط بازی نیز بسیار بزرگ و پهن است و در آن نقشه هایی که فقط بعضی از قسمت های آن قابل دسترسی میباشند دیده نمیشود . این محیط پهن و بسیار بزرگ در منطقه ای وصف ناپذیر واقع در آفریقا قرار دارد و از مناطق بی درخت یا ساوان شروع میشود و تا مناطق جنگلی ادامه میابد ٬ Far Cry 2 و داستان خوبش نیز در این منطقه اتفاق خواهد افتاد ٬ محیطی که قبلا در بازیهایی مثل Mercenaries: Playground of Destruction ٬  Just Cause  و یا S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl دیده بودیم ٬ همچنین محیط بازی بیش از ۵۰ کیلومتر مربع خواهد بود . نکته ی جالب این است که Ubisoft Montreal برخی از اعضای تیمش را حدود ۲ هفته به مناطقی از آفریقا فرستاد تا از زندگی مردم بومی و حیوانات وحشی تصویر برداری و فیلم برداری کنند ٬ Ubisoft Montreal با این کارش ثابت کرد که فقط در پی ساخت یک بازی ساده نیست بلکه میخواهد با Far Cry 2 قدرت شرکت خود و موتور پایه اش را به رخ همگان و مخصوصا Crytek بکشاند . تیم فرستاده شده به آفریقا ماموریت دارند تا در مورد نحوه ی برخورد مردم با حیوانات و بلعکس و همچنین محیط بازی و ... اطلاعات و تصاویر به دست آورند و بازی نیز بر اساس واقعیت و اطلاعاتی که آنها از آفریقا جمع آوری کرده اند ساخته شود.
برای دانلود و دیدن عکس های زیبای بازی به ادامه مطلب بروید.

براي خريد نسخه كامل بازي FarCry 2  در 1 دي وي دي اريجينال با پك و جعبه اصلي شكليل و زيبا با قيمت 3200 تومان روي دكمه خريد پستي زير كليك كنيد و در هركجاي ايران كه هستيد ادرس خود را وارد كنيد و اين مجموعه را دريافت كرده درب منزل سپس مبلغ را بپردازيد.(توجه اين نسخه نسخه كامل بازي بوده و هيچ گونه ويرايشي در دمو ها وجود ندارد و كيفيت ان بالا تر از نسخه براي دانلود است) همچنين بازي هاي ارائه شده از سوي بنياد بازي هاي رايانه اي داري مجوز ميباشند.

خريد پستي

ادامه مطلب+Download


تعداد بازدید از این مطلب: 887
بازدید : 887

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









  • قالب وبلاگ
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی کده و آدرس game-net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  • ارسال لینک

چگونه بازی هایی دوست دارید که در این وبلاگ بروز شود ؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بازی کده مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر